ˆ

Ośrodek Szkolenia Kierowców

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wpis do ewidencji wykładowców i zmiana danych

Informacja ogłoszona dnia 2017-02-24 13:08:14 przez Zbigniew Monkiewicz

Akapit nr 1 - brak tytułu

Treść urzędowa:
Wpis do ewidencji wykładowców, wydawanie zaświadczenia o wpisie do ewidencji, zmiana danych.
 
Wymagane dokumenty:
Wniosek
1. zaświadczenie o niekaralności lub oświadczenie o niekaralności – formularz do pobrania ,
2 . zaświadczenie o ukończeniu kursu dla kandydatów na wykładowców/ kursu uzupełniającego dla wykładowców,
3. dowód uiszczenia opłaty za wpis do ewidencji i wydanie zaświadczenia.
 
Wymagane dokumenty (zmiana danych w ewidencji):
Wniosek
Wykładowca jest obowiązany przekazywać informację o wszelkich zmianach danych zawartych w ewidencji w terminie 14 dni od dnia ich zmiany. Zakres danych obejmuje:
1) imię i nazwisko;
2) numer PESEL, a w przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL - serię, numer i nazwę dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz nazwę państwa, które wydało ten dokument;
3) adres zamieszkania;
4) wynikające z zakresu złożonego egzaminu poszczególne rodzaje uprawnień, w zakresie których może prowadzić szkolenie, oraz daty ich uzyskania.
 
Opłaty:
Opłata skarbowa:
  • Nie podlega opłacie skarbowej.
Opłata administracyjna:
  • 50 zł za wpis do ewidencji wykładowców.
Nr konta bankowego Starostwa Powiatowego w Olsztynie :
42 1140 1111 0000 4163 2600 1002 (mBank)
 
Termin odpowiedzi:
Wpis lub odmowa wpisu do ewidencji wykładowców następuje w drodze decyzji administracyjnej, w terminie 14 dni  od dnia złożenia wniosku wraz z załącznikami.
 
Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Starosty Olsztyńskiego do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie, w terminie 14 dni od dnia odbioru decyzji o wpisie lub decyzji o odmowie wpisu do ewidencji wykładowców.
 
Podstawa prawna:
  1. Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2017 r. poz. 978 z późn. zm.). 
  2. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 7 października 2016 roku w sprawie uzyskiwania uprawnień przez instruktorów i wykładowców, opłat oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach, a także stawek wynagrodzenia członków komisji (t.j. Dz. U. z 2018 roku, poz. 661).
  3. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 z późn. zm.).
Wykonanie zadania:
Jednostka odpowiedzialna
 
Stanowisko pracy do spraw transportu drogowego
Olsztyn, Plac Bema 5 pokój 15
telefon: 89 521 05 16

Pracownicy odpowiedzialni
  • Marek Szyrwiński
    adres e-mail:
  • Joanna Martul
    adres e-mail:

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Olsztynie
Osoba, która wytworzyła informację: Marek Szyrwiński Data wytworzenia informacji: 2017-02-24
Osoba, która odpowiada za treść: Marek Szyrwiński Data wprowadzenia do BIP 2017-02-24 12:55:20
Wprowadził informację do BIP: Zbigniew Monkiewicz Data udostępnienia informacji: 2017-02-24 13:08:14
Osoba, która zmieniła informację: Piotr Chmielewski Data ostatniej zmiany: 2018-09-03 12:00:10
Artykuł był wyświetlony: 707 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP

Biuletyn Informacji Publicznej

Powiat Olsztyński
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu