Wersja archiwalna z dnia

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania - ograniczenie sposobu korzystania - dz. nr 64/8 obr Knopin, gmina Dobre Miasto

GN-III.6821.62.2020

Olsztyn, 2 marca 2021 r.

 

 

 

OGŁOSZENIE

Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 256 ze zm.) w zw. z art. 113 ust. 7, art. 115 ust. 3, art. 124 i art. 124a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1990 ze zm.) oraz art. 33 ust. 1 i 7 ustawy z dnia 7 maja 2010 r. o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2410 ze zm.) zawiadamiam o wszczęciu z dniem 2 marca 2021 r. postępowania administracyjnego w sprawie o wydanie decyzji ograniczającej sposób korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, położonej w obrębie Knopin, gmina Dobre Miasto, oznaczonej w rejestrze ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 64/8 o powierzchni 0,2931 ha, dla której prowadzona jest w Sądzie Rejonowym w Olsztynie księga wieczysta nr OL1O/00042539/6, poprzez udzielenie zezwolenia NEXERA sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, w imieniu której występuje Monika Bohdanowicz, reprezentująca firmę Iris Telecommunication Poland sp. z o. o. z siedzibą w Łodzi, na założenie i przeprowadzenie na nieruchomości przewodów i urządzeń łączności publicznej, w postaci kanalizacji telekomunikacyjnej z zaciągniętym do niej kablem światłowodowym (typ kabla: ADSS 12J).

W myśl art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego zawiadamiam, że w przedmiotowej sprawie został zgromadzony materiał dowodowy niezbędny do wydania orzeczenia.

W związku z powyższym strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w celu oceny dowodów i materiałów zebranych w postępowaniu oraz wnieść swoje uwagi i wnioski w terminie 14 dni od dnia doręczenia niniejszego zawiadomienia.

Dokumenty w powyższej sprawie znajdują się w siedzibie Starostwa Powiatowego w Olsztynie i będą dostępne po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu (nr tel. 89 521 05 33).

Zgodnie z art. 41 § 1 i 2 Kodeksu postępowania administracyjnego w toku postępowania strona ma obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania wyżej wskazanego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny (uważa się za prawidłowo doręczone).

Niniejsze zawiadomienie podlega ogłoszeniu w sposób określony w art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego na okres od 2 marca 2021 r. do 16 marca 2021 r. poprzez zamieszczenie na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Olsztynie i w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Olsztyńskiego.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.