Wersja obowiązująca z dnia

Wyniki kontroli Wojewody Warmińsko – Mazurskiego w przedmiocie realizacji przez Starostwo Powiatowe w Olsztynie zadań zleconych z zakresu administracji rządowej w obszarze uprawnień do kierowania pojazdami oraz zasad prowadzenia działalności w zakresie uzyskiwania uprawnień

WYNIKI KONTROLI
Wojewody Warmińsko – Mazurskiego


w przedmiocie realizacji przez Starostwo Powiatowe w Olsztynie zadań zleconych z zakresu administracji rządowej w obszarze uprawnień do kierowania pojazdami oraz zasad prowadzenia działalności w zakresie uzyskiwania uprawnień
Na podstawie:
  1. art. 6 ust. 4 pkt 3 ustawy z dnia 15 lipca 2011 roku o kontroli w administracji rządowej (Dz. U. Nr 185, poz. 1092),
  2. art. 28 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 23 stycznia 2009 roku o wojewodzie i administracji rządowej w województwie (Dz. U. Nr 31, poz. 206 z późn. zm.),
  3. art. 122 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami (Dz. U. Nr 30, poz. 151 z późn. zm.)
Wojewoda Warmińsko – Mazurski przeprowadził w Starostwie Powiatowym w Olsztynie kontrolę, którą objęto realizację przez Starostwo Powiatowe w Olsztynie w okresie od 19 stycznia 2013 roku do 19 marca 2013 roku zadań zleconych z zakresu administracji rządowej w obszarze uprawnień do kierowania pojazdami oraz zasad prowadzenia działalności w zakresie uzyskiwania uprawnień.
Kontrolę przeprowadzono w terminie od 22 kwietnia do 10 maja 2013 roku (z przerwą w dniach od 29 kwietnia do 6 maja 2013 roku).
W przedstawionym Staroście Olsztyńskiemu wystąpieniu pokontrolnym znak: IGR-IV.431.2.2012 z dnia 15 lipca 2013 roku Wojewoda Warmińsko – Mazurski ocenił pozytywnie z nieprawidłowościami działalność Starostwa Powiatowego w Olsztynie w zbadanym zakresie.
Zgromadzona dokumentacja dotycząca kontroli przechowywana jest w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich Starostwa Powiatowego w Olsztynie – znak sprawy: Or-I.1710.4.2013.