Przebudowa drogi gminnej nr 165035 w miejscowości Wyrandy
BI-II.6740.15.36.2022.AH22
Olsztyn, 11 maja 2022 r.
OBWIESZCZENIE STAROSTY POWIATU OLSZTYŃSKIEGO O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 735 z późn. zm.), art. 11d ust. 5 i ust. 6, ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych z dnia 10 kwietnia 2003 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 176); zawiadamia się, że w dniu 22 grudnia 2021 r. do Starostwa Powiatowego w Olsztynie wpłynął wniosek Wójta Gminy Purda reprezentowanego przez Pana Wojciecha Rudzkiego, uzupełniony w dniu 4 kwietnia 2022 r., dotyczący wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie drogi gminnej w ramach realizacji zadania pn.:
„Przebudowa drogi gminnej nr 165035 w miejscowości Wyrandy”
obręb 0031 Wyrandy, gmina Purda, na działkach o nr geod.:
185, 183, 100/2, 124/4, 124/5, 95/1, 175, 18/8
z przywołaniem art. 11a ust.1 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych j.w.
W związku z powyższym informuje się, że w terminie 14 dni od daty obwieszczenia strony mogą się zapoznać z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie, składać wnioski i zastrzeżenia – pok. 224, II piętro, w Wydziale Budownictwa i Infrastruktury Starostwa Powiatowego w Olsztynie, Plac Bema 5, od godz. 9:00 do godz.13:00 jedynie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.