Wersja archiwalna z dnia

Zawiadomienie w sprawie ustalenia odszkodowania - dz. nr 331/23 obr. Patryki gm. Purda.

GN-III.683.53.2022

Olsztyn, 30 września 2022r.

ZAWIADOMIENIE

Na podstawie art. 36 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (j.t. Dz. U. z 2022r. poz. 2000) zawiadamiam, że postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia odszkodowania za nieruchomość oznaczoną w ewidencji gruntów i budynków obrębu Patryki, gmina Purda numerem działki 331/23 o pow. 0,0050 ha (wydzielona z działki nr 331/17), która z mocy prawa przeszła na własność Gminy Purda na podstawie decyzji Starosty Olsztyńskiego z dnia 12 lipca 2022r. – Nr Pur/85/2022, znak: BI-II.6740.15.199.2021.AM23 w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej dla zadania: ,,Rozbudowa drogi gminnej polegająca na: Przebudowie drogi gminnej nr 165017N i odcinka drogi gminnej nr 165018N w miejscowości Patryki”, z uwagi na termin wykonania operatu szacunkowego ustalony na dzień 04.11.2022r., zostanie rozpatrzone w terminie do dnia 04.12.2022r.

POUCZENIE

Stronom służy prawo do wniesienia ponaglenia, jeżeli nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub w przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1, bądź gdy postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (art. 37 § 1 Kpa). Ponaglenie wnosi się do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego, za pośrednictwem Starosty Olsztyńskiego.


Zgodnie z art. 49a oraz art. 49 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego niniejsze zawiadomienie podaje się do publicznej wiadomości na okres od 5 października 2022r. do 19 października 2022r., poprzez zamieszczenie na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Olsztynie i w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Olsztyńskiego. Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie.