Informacje o instalacjach wytwarzających pole elektromagnetyczne objętych obowiązkiem zgłoszenia
Zgodnie z art. 152b. ustawy Prawo ochrony środowiska Starosta Olsztyński udostępnia następujące informacje o instalacjach wytwarzających pole elektromagnetyczne, objętych obowiązkiem zgłoszenia:
- zgłoszenie instalacji mogącej negatywnie oddziaływać na środowisko;
- informacje o zmianie w zakresie danych lub informacji zawartych w zgłoszeniu, o zakończeniu eksploatacji instalacji, o rezygnacji z rozpoczęcia eksploatacji instalacji;
- sprzeciw, o którym mowa w art. 152 ust. 4 lub 4c, a w przypadku jego braku zaświadczenie, o którym mowa w art. 152 ust. 4b;
- uwagi, o których mowa w art. 152b ust. 3 ww. ustawy, oraz odpowiedzi na wniesione uwagi, o których mowa w art. 152b ust. 6 ustawy.
Organizacja pozarządowa w rozumieniu art. 3 ust. 2 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie prowadząca działalność w zakresie, o którym mowa w art. 4 ust. 1 pkt 6 lub 18 tej ustawy, lub osoba zamieszkała w gminie, na terenie której ma być lub jest eksploatowana instalacja, o której mowa w ust. 1, może wnieść do organu ochrony środowiska właściwego do przyjęcia zgłoszenia uwagi dotyczące okoliczności, o których mowa w art. 152 ust. 4a, wraz z ich szczegółowym uzasadnieniem uprawdopodabniającym zasadność ich wniesienia. Uwagi, o których mowa w ust. 3, wnosi się w terminie 14 dni od dnia udostępnienia zgłoszenia lub informacji. Treść uwag wniesionych w terminie przekazywana jest niezwłocznie prowadzącemu instalację lub użytkownikowi urządzenia, którego uwagi dotyczą. Prowadzący instalację lub użytkownik urządzenia, mogą wnieść za pośrednictwem organu właściwego do przyjęcia uwag odpowiedź na wniesione uwagi w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania.
Uwagi można wnieść pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Olsztynie Plac Bema 5, 10-516 Olsztyn lub za pośrednictwem platformy e-PUAP, adres elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP: /281400/SkrytkaESP