Wersja archiwalna z dnia

ZAWIADOMIENIE STAROSTY OLSZTYŃSKIEGO O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie drogi gminnej w Gietrzwałdzie dla zadania pod nazwą: „Budowa wraz z przebudową Traktu Pielgrzyma w Gietrzwałdzie, etap II” na dz. nr 204/46, 204/25, 204/45, 204/29, 164/6, 204/50, obręb Gietrzwałd, gmina Gietrzwałd

BI-II.6740.8.23.2024.AH22

Olsztyn, 25 marca 2024 r.

OBWIESZCZENIE STAROSTY POWIATU OLSZTYŃSKIEGO O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA

Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.), art. 11d ust. 5 i ust. 6, ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych z dnia 10 kwietnia 2003 r. (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 311); zawiadamia się, że w dniu 26 lutego 2024 r. do Starostwa Powiatowego w Olsztynie wpłynął wniosek Wójta Gminy Gietrzwałd reprezentowanego przez pełnomocnika, Pana Bohdana Niecieckiego o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie drogi gminnej w Gietrzwałdzie dla zadania pod nazwą:

„Budowa wraz z przebudową Traktu Pielgrzyma w Gietrzwałdzie, etap II”
na dz. nr 204/46, 204/25, 204/45, 204/29, 164/6, 204/50, obręb Gietrzwałd, gmina Gietrzwałd

z przywołaniem art. 11a ust.1 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych j.w.

W związku z powyższym informuje się, że w terminie 14 dni od daty obwieszczenia strony mogą się zapoznać z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie, składać wnioski i zastrzeżenia – pok. 224, II piętro, w Wydziale Budownictwa i Infrastruktury Starostwa Powiatowego w Olsztynie, Plac Bema 5, od godz. 9:00 do godz.13:00 jedynie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.