Wersja obowiązująca z dnia

Wieloosobowe stanowisko ds. kadr

Wieloosobowe stanowisko ds. kadr
tel.: (89) 521 05 20
e-mail: kadry@powiat-olsztynski.pl

Wieloosobowe stanowisko ds. kadr realizuje następujące zadania:

      1. prowadzenie spraw osobowych pracowników Starostwa,
      2. prowadzenie spraw osobowych kierowników jednostek organizacyjnych Powiatu (za wyjątkiem kierowników jednostek oświatowych i pomocy społecznej),
      3. prowadzenie akt osobowych pracowników Starostwa,
      4. sporządzanie dokumentów w sprawie nawiązania i rozwiązania stosunku pracy,
      5. sporządzanie okresowych sprawozdań statystycznych i analiz kadrowych,
      6. koordynowanie spraw związanych z naborem pracowników na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie,
      7. prowadzenie spraw związanych z okresową oceną kwalifikacyjną pracowników Starostwa zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych,
      8. prowadzenie spraw związanych z organizacją służby przygotowawczej dla pracowników po raz pierwszy zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych,
      9. prowadzenie rejestru umów zleceń podlegających zgłoszeniu do ZUS,
      10. prowadzenie rejestru umów nie podlegających zgłoszeniu do ZUS,
      11. organizowanie kontroli przestrzegania porządku i dyscypliny pracy w Starostwie,
      12. prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem odznaczeń pracownikom Starostwa,
      13. prowadzenie spraw z zakresu szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników Starostwa,
      14. prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem do ubezpieczeń społecznych pracowników Starostwa oraz osób wykonujących pracę w ramach umów zlecenia,
      15. prowadzenie spraw związanych z profilaktyką zdrowotną pracowników,
      16. organizowanie i obsługa opieki zdrowotnej,
      17. opracowywanie projektów dokumentów określających porządek pracy w Starostwie, procedury naboru kadr, ocen kwalifikacyjnych oraz służby przygotowawczej pracowników Starostwa w tym regulaminu pracy, regulaminu wynagradzania itp.,
      18. załatwianie spraw emerytalno – rentowych pracowników Starostwa,
      19. prowadzenie ewidencji i wystawianie poleceń wyjazdu służbowego pracownikom Starostwa,
      20. opracowywanie wniosków w sprawach nagród, wyróżnień i nagród jubileuszowych,
      21. sporządzanie list obecności,
      22. prowadzenie spraw związanych z urlopami wypoczynkowymi,
      23. przygotowywanie dokumentów związanych z udzielaniem urlopów macierzyńskich, rodzicielskich, ojcowskich, wychowawczych oraz okolicznościowych,
      24. przygotowywanie dokumentów związanych z udzielaniem urlopów bezpłatnych,
      25. prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich,
      26. prowadzenie ewidencji dotyczącej dodatkowego zatrudnienia pracowników,
      27. rozliczanie czasu pracy pracowników,
      28. prowadzenie spraw związanych z odpowiedzialnością porządkową pracowników,
      29. wydawanie pracownikom zaświadczeń o zatrudnieniu,
      30. współdziałanie ze stanowiskiem pracy do spraw bhp,
      31. współdziałanie z urzędami pracy w zakresie organizacji staży w Starostwie,
      32. prowadzenie spraw związanych z praktykami,
      33. współpraca z osobami wykonującymi świadczenia w ramach wolontariatu,
      34. koordynowanie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi składanymi Staroście,
      35. składanie Zarządowi PFRON informacji miesięcznych i rocznych o zatrudnieniu osób niepełnosprawnych,
      36. wydawanie legitymacji służbowych,
      37. koordynowanie spraw związanych z prowadzeniem i obsługą pracowniczych planów kapitałowych w Starostwie.”