Wersja archiwalna z dnia

ZAWIADOMIENIE STAROSTY OLSZTYŃSKIEGO O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej: „Budowa drogi gminnej ul. Jagałły w Kieźlinach wraz z oświetleniem i odwodnieniem”

BI-II.6740.7.184.2024.AH22

Olsztyn, 28 listopada 2024 r.


OBWIESZCZENIE STAROSTY POWIATU OLSZTYŃSKIEGO

O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA 


Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 572), art. 11d ust. 5 i ust. 6, ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych z dnia 10 kwietnia 2003 r. (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 311); zawiadamia się, że w dniu 6 listopada 2024 r. do Starostwa Powiatowego w Olsztynie wpłynął wniosek Wójta Gminy Dywity reprezentowanego przez pełnomocnika, Pana Macieja Potrzebowskiego o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej:

„Budowa drogi gminnej ul. Jagałły w Kieźlinach wraz z oświetleniem i odwodnieniem” na dz. nr 46, 430/15, 430/14, 429, 426/14, 426/33, 426/11, 426/41, 430/26, 205/2, 430/33, 430/7, 430/2, 426/29, 430/16, obręb Kieźliny, gmina Dywity,

z przywołaniem art. 11a ust.1 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych j.w. 

W związku z powyższym informuje się, że w terminie 14 dni od daty obwieszczenia strony mogą się zapoznać z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie, składać wnioski i zastrzeżenia – pok. 224, II piętro, w Wydziale Budownictwa i Infrastruktury Starostwa Powiatowego w Olsztynie, Plac Bema 5, od godz. 9:00 do godz.13:00 po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.
 

Wersja archiwalna

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na stronę główną.

Strona główna